Nieuwsbrief #3

Bericht namens directie

Beste ouders en verzorgers,

We hebben op dit moment veel zieke en afwezige collega’s. We missen juf Alice, juf Hasina, juf Judith en meester Rick. We kunnen alle groepen toch voorzien van goed onderwijs. Met elkaar ontwerpen we de lessen in de teamkamer en met hulp van alle collega’s hebben alle kinderen de komende week les in hun eigen groep. Na deze week mogen we allemaal genieten van een week herfstvakantie.

Kamp
De groepen 8 gaan aanstaande woensdag tot en met vrijdag op kamp. Zij hebben een mooi huis gehuurd in Den Helder. Buiten de groepsleerkrachten juf Lobke en meester Marco gaan juf Iris, meester Joost en ik (gedeeltelijk) mee naar Den Helder. Meester Joost wordt vervangen door juf Claudia en juf Iris door juf Annemieke.

Rijke schooldag
Tot 14 december worden er 4 dagen per week 2 naschoolse activiteiten per dag aangeboden voor alle leerlingen. We hadden wat startproblemen door technische problemen, maar u kunt uw kind nog inschrijven.

Uw kind mag met twee activiteiten deelnemen, maar wel achter elkaar. Alle kinderen starten met een activiteit om 14:15 uur. De leerlingen kunnen niet op school wachten tot 15:15 uur om alleen aan de tweede activiteit deel te nemen. Ouders kunnen in het ouderlokaal op hun kind(eren) wachten.

Door de activiteiten van de Rijke Schooldag kunnen de leerkrachten ook niet meer in hun lokaal de schriften nakijken en hun lessen voorbereiden. Dat doen we nu vanaf 14:15 uur in de teamkamer. Zie de foto.

Informatieochtend
Afgelopen dinsdag hadden we een informatieochtend in het ouderlokaal over het armoedebeleid van de gemeente Amsterdam en het Jeugd Educatie Fonds. Zie foto’s.

Afscheid meester Dhieris
Vanaf 1 november gaat meester Dhieris werken op een andere school in Zuidoost. We wensen meester Dhieris veel succes!

Met vriendelijke groet,

newsletter newsletter