Nieuwsbrief #1: uitnodiging informatieavond

Bericht van directie

Beste ouders/verzorgers,

We zijn maandag in een supermooie school gestart met schooljaar 2024-2025. In het openingsbericht vond u al een paar foto’s van hoe de school is opgeknapt. Hierbij nog 2 foto’s van hoe we in landelijke omgeving hebben vergaderd over dit schooljaar. Op de foto ziet u bekende en onbekende teamleden. We stellen de collega’s graag aan u voor op de informatieavond.

Uitnodiging
Informatieavond  - 10 september van 19.00 – 20.30 uur

Programma:
19.00 – 19.30 uur: Ronde 1 met informatie in de groep van uw kind en in de aula geeft Dave Ensberg (positieve) informatie over de toekomst van de Schakel.
19.30 – 20.00 uur: Ronde 2. Gelijk aan ronde 1.
20.00 – 20.30 uur: Gelegenheid om elkaar informeel te spreken met een hapje en een drankje.

We hopen u allemaal te zien.

Schoolkalender
Op vrijdag 13 september krijgen alle oudste leerlingen een papieren schoolkalender mee. Natuurlijk plaatsen we de kalender ook op de website en in Ziber.

Met vriendelijke groet,

newsletter newsletter