KONINGSSPELEN SPORTDAG 25 APRIL

Geef u op om te helpen voor de koningsspelen.

Beste Ouders en verzorgers,

Ook dit jaar vieren we De Koningsspelen met feestelijke activiteiten op school, de koningsspelen sportdag zullen dit jaar plaatsvinden op donderdag 25 April. Dit zal een gezellige dag zijn op school met leuke spellen en wat extra’s in de klas. Het thema van de koningsspelen van dit jaar is ‘ONTDEK’. Voor dit thema is er ook weer een speciaal dansje gemaakt en die hebben de kinderen op school al een aantal keer geoefend. Thuis kunnen de kinderen het dansje ook nog extra oefenen met deze link https://www.koningsspelen.nl/inspiratie/zing-en-dans/ zodat we op 25 April aan het einde van de dag het samen kunnen afsluiten met het dansje.

De dag zal in twee delen worden georganiseerd waarbij één deel in de klas plaatsvindt en het tweede gedeelte de grote spellen zijn. Om deze gezellige dag te kunnen organiseren is er hulp nodig bij het begeleiden van groepjes of spelletjes. U kunt hiervoor het strookje van de uitgedeelde brief inleveren bij de groepsleerkracht, graag hierbij ook aangeven of u de gehele dag kunt helpen of een halve (ochtend of middag).

Aan de kinderen de vraag om in zoveel mogelijk ORANJE gekleurde kleren te komen waarin lekker bewogen kan worden en met schoenen die makkelijk aan en uit gaan.

Wij hebben er ontzettend veel zin in en hopen er samen met u een top dag van te kunnnen maken.

Met sportieve groet,

Afra Bouwmeester